Praca

Firmę Home Liberty założyliśmy z zamiłowania do branży nieruchomości, biznesu, marketingu - jako odpowiedź na spełnianie oczekiwań Naszych Klientów. Wiemy, że zaufanie można zdobyć jedynie oferując usługi najwyższej jakości. Wykorzystując Nasze doświadczenie, wykształcenie oraz chęć niesienia pomocy, będziemy wyznaczać nowe trendy na rynku nieruchomości. Brzmi ciekawie? Wyślij nam swoje CV oraz koniecznie dołącz list motywacyjny opisujący dlaczego My oraz dlaczego branża nieruchomości.

 


Chcesz się rozwijać, uczyć, budować z nami sukces – to oferta właśnie dla Ciebie!

 

DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI

Miejsce pracy: Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie

 

Opis stanowiska:

  • Aktywne poszukiwanie klientów

  • pozyskiwanie i współtworzenie ofert nieruchomości do obsługi

  • wsparcie klientów przy wyborze i zakupie nieruchomości

  • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy

  • prezentacja nieruchomości

  • bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami

  • obsługa transakcji

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing, ekonomia bądź kierunkowe związane z branżą nieruchomości),

  • konieczne doświadczenie w sprzedaży, mile widziane w branży nieruchomości,

  • posiadanie umiejętności negocjacyjnych bądź gotowość do ich przyswojenia,

  • motywacja do pracy, otwarcie na nowe wyzwania,

  • odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,

  • wysoka inteligencja emocjonalna i kultura osobista,

  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji,

  • dobra dykcja

  • skuteczność w dążeniu do celu

  • samodyscyplina

  • nienaganna prezencja

  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym.

 

Oferujemy i zapewniamy:

  • Podstawę i prowizję od sprzedaży oraz dodatkowe premie za wyniki, premie uznaniowe, dodatki oraz ubezpieczenie grupowe

  • Pracę w rozwijającej się firmie, działającej na rynku nieruchomości o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Sprzedaż dobrej jakości usług

  • Służbowy laptop i telefon komórkowy z dostępem do Internetu

  • Możliwość rozwoju, zapewnimy szeroki zakres szkoleń (fotografia, home staging, sprzedażowe, negocjacje, budowanie relacji i inne),

  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz wsparcie,

  • Wsparcie merytoryczne oraz prawne

  • Pomoc w prowadzaniu ofert do bazy danych, wsparcie techniczne

  • Profesjonalny sprzęt (aparaty, statywy, lampy, dron, kamera 360- wirtualny spacer, dodatki do home stagingu, dalmierz laserowy).

 

ZAPRASZAMY DO NASZEGO ZESPOŁU!

 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: biuro@homeliberty.pl – w tytule podając: rekrutacja.

 

Dziękujemy za przesłanie aplikacji!

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

W dokumentach aplikacyjnych (CV oraz list motywacyjny) prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem